• يکشنبه ١ خرداد ١٤٠١-١٠:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٠٤
مهدی چمران: 2-64

مصرف بهینه باید به یک فرهنگ تبدیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز روز بهره وری و بهینه مصرف است، یادآور شد: تلاش همه باید به این سمت پیش برود که بهینه مصرف کردن به یک فرهنگ تبدیل شود و سطح مصرف مطابق با شرایط، اقلیم و قوانین باشد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران پس از سپری کردن یک دوره نقاهت صبح امروز در صحن شورا حضور یافت و با ابراز تشکر از اعضای شورا که در غیاب او پر قدرت جلسات شورا را برگزار کرده بودند اظهار داشت: دعای مردم و لطف الهی باعث شد مجدد در شورا حضور داشته باشم و این لطف الهی باعث شد دوباره بتوانم به ایفای نقش شورایی خود بپردازم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز روز بهره وری و بهینه مصرف است، یادآور شد: تلاش همه باید به این سمت پیش برود که بهینه مصرف کردن به یک فرهنگ تبدیل شود.
وی ادامه دادباید ببینیم چگونه در کشور سطح بهره وری بالا و مصرف بهینه خواهد شد. مصرف ما در بسیاری از موارد از سطح جهانی بالاتر است و باید تعدیل شود و در حد سطح مصرف مطابق با شرایط، اقلیم و قوانین باشد.
چمران در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در روز سوم خردادماه تصریح کرد: جشن پیروزی خرمشهر را خواهیم داشت و برنامه ریزی برای آن انجام شده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: